Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

torsdag 7 januari 2016

Nyt se talvi sitten tuli!

Eilen meillä on ollut jopa -28C , brrrr.. Me oltiin ystävien kanssa Prahassa uuden vuoden yli ja tulimme sunnuntaina kotiin. Alkuviikon vietin sitten sängyn pohjalla kun tulin kipeäksi, niin en pahemmin ole päässyt ratsastamaan. Hilton sai taas vähän "pakkolomaa".



Tiistaina laitoinkin Tinan Hiltonin selkään ratsastamaan vähän koulua (hän on esteratsastaja) ja oli kyllä niin mahtavaa nähdä kuinka hän pystyi tekemään Hiltonin kanssa hienot piruetit molempiin suuntiin ja sarjavaihdot! Hyvä merkki siitä että olen tehnyt työni Hiltonin kanssa oikein, kun noin hienosti sujuu ratsastajan kanssa joka ei tuommosia asioita normaalisti harjoittele ;)

Eilen käytiin vaan kävelemässä Hiltonin kanssa, tänään oli illalla mittarissa -17C ja mulla oli niin kauhea hinku päästä ratsastamaan etten enää voinut pysyä pois Hiltonin selästä ;) Puin päälleni niin paljon vaatetta kuin vaan keksin (melkeen :P) ja ei muuta kuin menoksi! Tuli niin kuuma että sain ottaa toppatakin pois (?) !!

Olen jostain kaupasta löytänyt ihan superhyvät sukkikset jotka ovat vähän kuten softshellit, ja siihen päälle vielä Pikeurin softshell ridahousut, niin ei ollut kyllä kylmä! Ihan paras on mun Spooksin untuvatakki jonka ostin HIHS:stä, mulla on melkeen hiki se päällä, vaikka onkin nyt ollut näin kylmä! Todella lämmin takki, voin suositella! Tämän alla mulla oli toki vielä KL:n paksu fleece ja KL:n paksu softshell-takki.



Hiltonin kanssa ei tehty kummempia, vähän raviväistöjä, harjoittelin pientä miniravia, laukassa vaan suoruutta ja kaarevalla uralla että sain sen taipumaan rehellisesti. Eli tosi perusjuttuja ja ratsastin ehkä vain 20min.

Toivotaan että huomenna on paremmat kelit että voin ratsastaa vähän enemmän! Viikonlopuksi luvattu "vain" -12, ainakin sunnuntaille, niin toivon että voin tehdä sunnuntaina kunnon treenit, jotta maanantaina klinikalla löytyy sitten jos on jotain hoidettavaa.


2 kommentarer

  1. Tuo Zebben kuva on aivan älyttömän hieno!! Se on niin maskuliininen, iso, lihaksikas ja samalla kevyt! Tuossa on tavoitetta!

    SvaraRadera
  2. Oon etsiny itelleni lämmintä takkia. Pitääkin katella mistä tuon Spooksin takin löytäisin.

    SvaraRadera