Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

söndag 1 december 2013

Medimagnet

kuva: Medimagnet
( Tästä postauksesta en hyödy rahallisesti vaan kerron rehellisesti oman mielipiteeni tuotteista jotka sain sponsoriltani riippumatta tästä postauksesta)
Niinkuin moni jo varmasti tietää minulla on alaselässä skolioosi, ja se aiheuttaa mun alaselkään kipuja silloin tällöin. Itse asiassa tämä kesä oli aika tuskaista, olen tuntenut kipuja lähes joka päivä, varsinkin aamut ovat olleet pahimmat. Nyt sain Medimagnetilta tämän selkätuen ja se on tehnyt ihmeitä! Selkäkivut tulevat paljon harvemmin, ja heti jos tunnen vähän kipua laitan vyön päälle ja noin puolen tunnin päästä kipu on kokonaan poissa! Tässä täytyy vaan muistaa että aloittaa magneettihoidon varovaisesti, ohjeet löytyy Medimagnetin sivuilla.

Tätä niskamagneettia olen myös ehtinyt vähän käyttää ja se rentouttaa niskalihakset tosi hyvin. Mulla on skolioosin takia myös niskalihakset totaalisesti jumissa ja kyllä sen tuntee kun niskamagneetin laittaa päälle että se "avaa" niskalihaksia.

kuva: Medimagnet

Zebbelle sain tämän niskaosan jota ensin käytin 10-15 min kerrallaan riimussa ja nyt käytän sitä suitsissa aina ratsatsuksessa. Zebbehän on niin paljon rennompi nyt niskastaan niinkuin olen kirjoittanut ja olen varma että tällä niskaosalla on siihen osansa. Zebbe on aina ollut niskastaan aika kireä ja tämä magneetti rentouttaa sitten sen niskaa hyvin.

Joten oikeen tyytyväinen olen ollut näihin tuotteisiin ja erittäin iloinen olen siitä että selkäni on niin paljon parempi! Toivon että enää ei tulis niitä päiviä kun en pysty ratsastamaan, niinkuin oli kesällä kun olin Helsingissä, se oli nimittäin niin tuskallista!

6 kommentarer

  1. Meillä on hevosella myös tuo magneetti! :)

    SvaraRadera
  2. Laitappa jatkossa sponsoroitujen tekstien loppuun että postaus toteutettu yhteistyössä X ja Y kanssa, niin ei tule epäselvyyksiä!

    SvaraRadera
    Svar
    1. MInkä takia? Eiköhän näistä nyt heti yleisesti käsitä, että on kyseessä jonkinnäköinen sponsorijuttu anyway :) :)

      Radera
  3. Pitäisköhän harkita tuollaisen hankintaa.. Itselläni lantionikamassa välilevyn pullistuma ja se särky vetää päästä varpaisiin paikat niin kipeäksi että kävelykin tekee pahaa.. Miehellä niskat aina jumissa johtuen toimistotyöstä. Pitääpä tutkailla lisää, kiitos tästä! :)

    SvaraRadera
  4. Hei olipa kiva kun kirjoitit tästä! Mulla on itsellä SI-nivel muusina ja lantio vääntää miten sattuu. Oonkin välillä tosi kipeä lanneselästäni ja oon miettinyt että voikohan tuollaiset oikeasti toimia. Ei olisi mikään älytön sijoitus terveyteen, jos ei tarvisi kiusata mahaa kipulääkkeillä koko aikaa. Ehkä joulupukkikin voisi auttaa :)

    SvaraRadera
  5. Mulla on kanssa hyvia kokemuksia magneettituotteista estehevosten puolelta, hermostuneet hevoset voi olla rauhallisempia kun laittaa magneetin suitsien niskahihnaan, ja naista on olemassa loimiakin.

    SvaraRadera