Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

måndag 18 juni 2012

Kuopio 17.6


Korsholms Sportryttare: Nina W & Roy, Jasmin S & Seppo, Sophia & Zebbe















En sitten eilen jaksanutkaan tehdä mitään pidempää postausta kun päätettiin lähteä poikaystävän kanssa mökille kun tulin kotiin.
 Eilinen päivä meni tosiaan todella hienosti, harmittaa kun olisi ollut parannettavaa paljon minun suorituksessani joukkue-SM luokassa, mutta olin kuitenkin siinä minun luokassani toinen melk 64%. Prosentit olisivat voineet olla paljon korkeammat jos olisin ratsastanut ravi-ohjelman HITAAMMIN! Mutta opinpa jotain uutta ja avoimessa vaativassa B:ssä päätin sitten mennä oikeen superhitaasti ja sehän johti sitten luokan voittoon :D päätuomarilta irtos jopa yli 68% ! Olin todella todella tyytyväinen rataani,paras rata minkä olen ratsastanut Zebbellä. Minun pitää vaan malttaa odottaa siinä ravissa ja ajatella että ratsastan todella hitaasti,niin silloin se tahti yleensä on hyvä kun muuten ratsastan ihan liian kiireisesti. Onneksi oli mukana ihanat joukkuekaverit jotka tämän minulle kertoivat, kun enhän sitä itse oikeen huomaa kun aina olen näin ratsastanut ;)
Mutta tosiaan joukkue-luokassa me sitten mentiin aika lujaa, mutta riitti sitten meidän suoritukset kuitenkin pronssiin!! Mikä on ihan mahtavaa kun me oltiin ensimmäistä kertaa mukana joukkue-SM:eissä eikä todellakaan ollut mitään korkeita odotuksia. 
 Joukkue-kisan jälkeen olin niin vihainen että en itse huomaa kuinka lujaa meen siellä radalla että mä jo päätin etukäteen että hemmetti minähän voitan tuon vaativan nyt! Oli tosi kiva kun se sitten toteutui :D Nyt tiedän miten jatkossa ratsastan siellä radalla ;)
Vielä SUURI kiitos Ninalle, Jassalle, Elinalle ja Nooralle jotka tekivät eilisestä niin upean ja mahtavan päivän! Ensi vuonna uudelleen kirkastamaan mitalia ;)

6 kommentarer

  1. Onnea! :) Ootte tosi upee pari Zebben kanssa.

    SvaraRadera
  2. Grattis Soffi!!!

    SvaraRadera
  3. onnea, tosi hienot saavutukset!

    SvaraRadera
  4. Jätte bra gjort och grattis än en gång till medaljen!
    MALIN

    SvaraRadera
  5. Onnea paljon! Tosi upeen näköstä! :)

    SvaraRadera