Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

torsdag 14 oktober 2010

Totilas är såld!!! :O


Den finaste och mest fantastiska dressyrhäst genom tiderna har blivit såld till Paul Schockemohle. Varför varför varför skilja på det makalösa paret Edward& Totilas? ska bli väldigt väldigt intressant att se vem som blir Totilas nya ryttare och om den personen klarar av att prestera det som Edward gjorde med honom... Blev helt chockad när jag såg nyheterna på eurodressage.com, man hade ju hört rykten om det efter VM men jag trodde inte det var allvar! Alltid spännande med lite vändningar i toppen,nu är inte segraren alltid förbestämd då Edward & Totilas inte längre tävlar tillsammans.

Zerleone är framme hos Holga Finken och resan har gått bra. Han ska ta det lite lugnt nu några dagar innan arbetet sätter igång på allvar. Jag ska snart boka flygbiljetter ner dit så jag får åka och träna med honom :)

Sophia

1 kommentar

  1. Hej! Hittade precis din blogg och gillar den riktigt mycket! Vilka fina bilder på härliga ekipage! :)

    Kunde heller inte fatta att de sålt Totilas. Än mindre hur de kan skilja detta fantastiska radarpar. Precis som du skriver så är jag också väldigt intresserad av att se hur det går för den nya ryttaren, vem det nu än blir.

    Tittar in snart igen. Ha det fint!

    //Jenny

    SvaraRadera