Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

tisdag 27 april 2010

More pictures..











Olen ollut kotona KOKO päivän lukemassa huomisen tenttiin,aamulla 06.45 kävin kyllä spinningtunnilla,mutta aika tylsäksi tämä menee.. Hevosenhoitaja kävi juoksuttamassa Zerleonen,joka ei kuulemma liiku eteenpäin kun hän juoksuttaa,heh minun kanssa yleensä on melkeen liikaakin virtaa. Hassua miten voi olla tuollainen iso ero hevosessa riippuen kuka seisoo siellä ympyrän keskellä ;P

Eilen Zerleonella oli vapaapäivä ja se oli aamupäivällä tarhassa. Iltapäivällä kävin moikkaamassa herraa ja vähän siinä pussailtiin ja halailtiin :) siitä on kyllä tullut sellainen pilallelellitty mammanpoika että ei mitään rajaa :D mutta siitä mä juuri tykkään! Kyllä sillä on oikeus ollakkin :)

Olen kyllä nyt todella iloinen että saimme niin huonot pisteet viime kisassa,koska nyt sen jälkeen on kyllä tullut sellainen fiilis että nyt pitää kyllä skarpata ja kunnolla. Kyllä sitä täytyy myöntää että jotenkin minä en ehkä skarpannut ihan täysillä,kun alitajuisesti ajattelee että "noh minulla nyt on niin hieno hevonen alla että kyllä pari virhettä saa tulla" tyyliin. Näin ei saa IKINÄ ajatella,ja tosi hyvä että siitä rangaistiin koska ensi kisoissa meinaan kyllä tehdä niin tarkan verkan ja ratsastaa todella huolellisesti ja varmasti. Ja tietysti se että ei hyväksy että hevonen tulee vähän tahmeeksi ja pohkeen taakse radalla. En puuttunut siihen asiaan yhtään viimeksi vaikka olisi pitänyt. Aina täytyy opppia jotain uutta :) juuri tämän takia olemmekin käyneet hakemassa sitä ratakokemusta että oppii miten Zerleone toimii kisatilanteessa, se on kuitenkin aina ihan eri kun miltä se tuntuu kotona. Zerleone on yleensä alussa ihan hemmetin jännittynyt ja tuntuu siltä että se räjähtää ihan koska vaan,mutta sitten toisaalta suht nopeasti se rauhoittuu ja melkeen väsyy,kun on jo alussa käyttänyt kaikki energiansa. Eli seuraavalla kerralla lyhyempi verkka, mieluummin että sillä on liikaa energiaa sitten kun että se väsyy :)

Ei nyt mä jatkan opiskeluja ;)

Sophia

p.s Näitten upeitten kuvien kuvaajina ovat Nina Westerlund sekä Elin Björndahl, tack till er för dom fina bilderna :)

Inga kommentarer

Skicka en kommentar