Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

lördag 15 augusti 2009

15.8-2009

Halloo!
Här har det hunnit hända en hel del,jag har beslutat för att söka mej till ett annat ställe var jag kan fa mera träning och hjälp med Zerleone,här är det mest att rida o träna hästarna själv utan hjälp. Fick visa en häst för en kund igar,det var kul :) Har varit till nagra olika ställenoch blivit erbjuden beridarjobb pa bla SL-Sporthorses,Heek Stables och ska nästa vecka och "provjobba" för Heiner Schiergen,som är en absolut topptränare och ryttare(tränar bla förra arets VM-vinnare för 6-ariga hästar). Jag var till hans stall för nagra dagar sedan och red en av hans hästar och han gillade min ridning och ville att jag skulle komma dit o testjobba för att se hur det skulle vara där. Jag skulle fa mycket hjälp av honom eftersom han star vid ridbanan hela dagarna och hjälper beridarna och tränar sina elever.
Känns som jag verkligen behöver hjälp med Zerleone,han har varit jobbigt hingstig pa Ramsbrock (antagligen pga att det finns över 300hästar i träning där som gar fram och tillbaka hela tiden sa det är lite kaos hela dagarna,plus att han inte far komma ut i hage utan hamnar att sta i boxen hela tiden..) Försöker ta ut honom 2-3ggr per dag sa han inte blir helt knäpp :)
Häslningar till Finland!!

Sophia

Inga kommentarer

Skicka en kommentar